سمپاشی ساس در کرج 09196472172
نوشته شده توسط : داوود اسکندری

سمپاشی ساس در کرج : این روزها پیدا کردن مراکز سمپاشی در کرج و یا مراکز مبارزه ساس در کرج کار بسیار سختی شده است چرا که افراد و شرکت های زیادی در حوضه سمپاشی وجود دارند ولیکن خیلی از شرکت های سمپاشی ساس در کرج طبق اصول و مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند. خدمات سمپاشی منازل در کرج یکی دیگر از خدماتی است که گروه پاکسازان محیط آن را انجام می دهد. در ادامه به مواردی همچون: انواع ساس ها ، قیمت سمپاشی ساس در کرج ، روش های از بین بردن ساس و... اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

تماس با ما جهت سمپاشی ساس در کرج ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ساس چیست؟

ساس ها حشرات بسیار ریزی هستند که خون خوار هستند. این حشرات بر روی پوست حیوانات و یا پوست انسان قرار میگیرند و شروع میکنند به نیش زدن آنها و از خون انسان ها و حیوانات تغذیه می کنند. یک دسته از ساس ها وجود دارند به نام ساس تختخوابی که در بین تشک و یا در لابه لای تخت قایم می شوند. این حشرات شب ها بیرون می آیند انسان ها را نیش میزنند و سریعا به مخفی گاه خود بر میگردند.

پس اگر یک روز از خواب بیدار شدید و دیدید به صورت زنجیروار پوست شما قرمز شده و یا لکه های ریزی مثل جوهر بر روی تخت شما هست بدانید مورد هجوم ساس ها قرار گرفته اید. روش های بسیاری برای از بین بردن ساس ها وجود دارد اما تمامی آنها مقطعی هستند و تنها روش مورد تایید سمپاشی ساس در کرج می باشد.

قیمت سمپاشی ساس در کرج

در تعیین قیمت سمپاشی ساس در کرج موارد بسیاری تاثیر دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

    1. متراژ محیط مد نظر: متراژ محیط مد نظر که می خواهیم سمپاشی را انجام دهیم تاثیر مستقیمی به قیمت سمپاشی ساس در کرج دارد. چرا که هر چی متراژ بیشتر باشد مقدار زمانی که برای سمپاشی گذاشته می شود و همچنین مقدار سمی که استفاده می شود بیشتر می شود به همین تاثیر مستقیم بر روی قیمت سمپاشی ساس در کرج دارد.
    2. نوع سم استفاده شده: نوع سم استفاده هم تاثیر دارد چرا که به دلیل تعداد ساس ها سم استفاده شده از کیفیت متفاوتی بر خوردار می باشد.

تماس با ما جهت سمپاشی ساس در کرج ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

  1. تعداد دفعات سمپاشی: یکی دیگر از مواردی که تاثیر گذار است بر قیمت سمپاشی ساس در کرج تعداد دفعات سمپاشی می باشد چر که هر چه تعداد دفعات بیشتر باشد هم زمان بیشتری نیاز دارد و هم از مواد بیشتری استفاده می شود. به همین دلیل تاثیر بسازی بر روی قیمت سمپاشی دارد.

 

سمپاشی ساس در کرج01

 

 

روش های از بین بردن ساس ها و چگونگی سمپاشی ساس در کرج

برای از بین بردن ساس ها روش های بسیار زیادی وجود دارد. اما نکته مهمی که باید به آن دقت کرد این است که تمومی روش ها مقطعی هستند و گاها ریشه کنی ساس اتفاق نمی افتد به همین دلیل تنها روش مورد تایید ما و وزرارت بهداشت سمپاشی می باشد چرا که این کار به وسیله بهترین سموم و طبق اصول سمپاشی انجام می شود.

سمپاشی ساس در کرج به چه شکل انجام می شود؟

در سمپاشی ساس در قدم اول نظافت محیط می باشد که با استفاده شویند های قوی انجام می شود. سپس از دوروش سمپاشی و دودزایی  سپاشی ساس را انجام میدهیم. به این شکل که اول تمامی نقاطی که احتمال حضور ساس ها وجود دارد را با سموم درجه یک و مورد تایید وزارت بهداشت سمپاشی کرده سپس با استفاده از مواد خاص کل محیط را غرق در دود میکنیم تا به صورت کلی ساس های موجود در آن محیط از بین بروند.

تماس با ما جهت سمپاشی ساس در کرج ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ساس ها از چه طریقی وارد خانه می شوند؟

سوال بسیار مهمی می باشد و شاید سوال شما هم باشد. ما که تا دیروز ساس نداشتیم چی شد یه دفعه خانه ما شد پر از ساس؟

ساس ها حشرات هستند بسیار ریز و همانطور که گفتیم در بین تخت خواب و یا وسایل چوبی مخفی می شوند. یکی از دلایل حضور ناگهانی در منزل، خرید وسایل دست دوم مثل تختخواب، کمد، مبل و ... می باشد که به دلیل وجود ساس ها در لابه لای این وسایل وارد خانه شما شدند.

اگر شما هم در شهر کرج سکونت دارد و به فکر سمپاشی ساس در کرج هستید همین الان با ما تماس بگیرید تا در سریع زمان ممکن سمپاشی منزل شما را به صورت کاملا تضمینی انجام دهیم.

تماس با ما جهت سمپاشی ساس در کرج ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲





:: برچسب‌ها: سمپاشی ساس در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 6685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: